برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : نیایش

فرزاد فرزین (متولد 3 تیر ماه سال 1360 در تهران) خواننده موسیقی پاپ و هنرپیشه است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت صنعتی از دانشگان آزاد است. سپس به دلیل صدای خاصی که داشته به هنر روی آورده و در کلاس های آواز شرکت کرده است. ویژگی اصلی فرزاد فرزین اجرای کنسرت‌های نمایشی همراه با پرفورمنس های جالب است که وی را از دیگر خوانندگان متمایز می‌کند. او تک پسر خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیلوفر دارد. در زمان بچگی چون خواهرش کلاس پیانو میرفت کیبورد موسیقی داشت و به فرزاد اجازه نمی دادند از کیبورد خواهرش استفاده کند، اما بعدها متوجه شدند که استعداد دارد و او را نیز باید میفرستاند کلاس. پدرش مشاور وزیر راه و ترابری است که البته بازنشسته شده است و مادرش نیز هم رئیس ثبت احوال بوده و الان بازنشسته شده است. تیم مورد علاقه فرزاد فرزین پرسپولیس است وی همچنین تیم های بارسا و رئال را نیز دوست دارد. فرزاد فرزین سال ۱۳۹۰ وقتی ۳۰ سال سن داشت با خانم “شیوا کاکاخانی” ازدواج کرد و به جرعه متاهلین پیوست.


|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان , ,
برچسب‌ها: فرزاد فرزین, فرزاد فرزین بیوگرافی, فرزاد فرزین در سریال مانکن ,
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : نیایش

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس Andis

یکی دیگر از کاندیداهای بهترین مارک ماشین اصلاح موی سر ، برند «اندیس» است.

نخستین نکته‌ای که می‌توان در حاشیه‌ی این موضوع به آن توجه داشت تجربه‌ی خوب کاربری در وب‌سایت این شرکت است.

تمامی موارد استفاده‌های متعدد از هم مجزا شده و از همان ابتدا کاربر به‌راحتی می‌تواند به ماشین‌های اصلاح یا سایر محصولات مورد نیاز خود دست پیدا کند.

شرکت اندیس نیز در حدود یک قرن فعالیت خود، نوآوری‌های زیادی در زمینه‌ی ماشین اصلاح سر و صورت ارائه کرده است.

نسل اول اندیس 1920-1937: شخصی آمریکایی به نام «مَتیو اندیس» (Mathew Andis) از حدود سال 1920 در زمینه‌ی ساختن ماشین اصلاح دستی تلاش‌هایی انجام داد و در سال 1922 شرکت فعلی اندیس را به‌طور مجزا بنا نهاد.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1399
نویسنده : نیایش

ورق طرح سفال پرچین استفاده شده در سقف‌های طرح سفال از ورق‌های گالوانیزه رنگی تولید و ساخته می‌شوند و در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. سقف یکی از اجزای اصلی یک ساختمان است و علاوه بر زیبا بودن، یک پناهگاه برای یک ساختمان نیز محسوب می‌شود. بنابراین، باید از قدرت لازم برخوردار باشد.

ورق طرح سفال پرچین در تولید و ساخت سقف‌ها، به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه بسیار سبک بوده و در نتیجه، حمل و نصب سریع و آسان می‌شوند. از ورق طرح سفال پرچین نه تنها برای پوشش سقف ویلاها استفاده می‌شود بلکه کاربردهای دیگری همچون سقف سالن‌های بدنسازی، گلدان‌ها، پمپ بنزین‌ها، انبارها و بسیاری از سطوح شیب دار دیگر نیز دارد. در ادامه مطلب به بررسی انواع ورق طرح سفال پرچین می پردازیم.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: عمومی , ,

آخرین مطالب

/
برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید.