برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید
تاریخ : چهار شنبه 28 آبان 1399
نویسنده : نیایش

ماشین اصلاح سر و صورت اندیس Andis

یکی دیگر از کاندیداهای بهترین مارک ماشین اصلاح موی سر ، برند «اندیس» است.

نخستین نکته‌ای که می‌توان در حاشیه‌ی این موضوع به آن توجه داشت تجربه‌ی خوب کاربری در وب‌سایت این شرکت است.

تمامی موارد استفاده‌های متعدد از هم مجزا شده و از همان ابتدا کاربر به‌راحتی می‌تواند به ماشین‌های اصلاح یا سایر محصولات مورد نیاز خود دست پیدا کند.

شرکت اندیس نیز در حدود یک قرن فعالیت خود، نوآوری‌های زیادی در زمینه‌ی ماشین اصلاح سر و صورت ارائه کرده است.

نسل اول اندیس 1920-1937: شخصی آمریکایی به نام «مَتیو اندیس» (Mathew Andis) از حدود سال 1920 در زمینه‌ی ساختن ماشین اصلاح دستی تلاش‌هایی انجام داد و در سال 1922 شرکت فعلی اندیس را به‌طور مجزا بنا نهاد.


|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : جمعه 16 آبان 1399
نویسنده : نیایش

ورق طرح سفال پرچین استفاده شده در سقف‌های طرح سفال از ورق‌های گالوانیزه رنگی تولید و ساخته می‌شوند و در برابر پوسیدگی، خوردگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم هستند. سقف یکی از اجزای اصلی یک ساختمان است و علاوه بر زیبا بودن، یک پناهگاه برای یک ساختمان نیز محسوب می‌شود. بنابراین، باید از قدرت لازم برخوردار باشد.

ورق طرح سفال پرچین در تولید و ساخت سقف‌ها، به دلیل استفاده از ورق گالوانیزه بسیار سبک بوده و در نتیجه، حمل و نصب سریع و آسان می‌شوند. از ورق طرح سفال پرچین نه تنها برای پوشش سقف ویلاها استفاده می‌شود بلکه کاربردهای دیگری همچون سقف سالن‌های بدنسازی، گلدان‌ها، پمپ بنزین‌ها، انبارها و بسیاری از سطوح شیب دار دیگر نیز دارد. در ادامه مطلب به بررسی انواع ورق طرح سفال پرچین می پردازیم.


|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : پنج شنبه 20 شهريور 1399
نویسنده : نیایش

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.


|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
موضوعات مرتبط: عمومی , ,

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آخرین مطالب

/
برترین اخبار و اطلاعات تخصصی موزیک را در این وبلاگ جستجو نمایید.